Yasmin_461 Kızlar 15 haftalık hamileyim tansiyonun yüksek dedi bugün sağlık ocağındaki ebe böyle bir sıkıntı yaşayan var mı
Gunduzanne Yasmin_461 bana tansiyon takibi verdi meğer yorulmuşum 13/7 çıkmış Hergün ölçüyorum sabah akşam 11/5 12/6 civarında çıkyo. Al bi tansiyon aleti Omron öneririm hem hamileliğinin sonlarına yakın da takip edersin OMRON M2 BASİC aldım trendyoldan bilgin olsun seninde canım
Thelady Yasmin_461 bende gebeligimin 12-13.haftalarinda yaşamıştım, aşırı bir baş ağrısı ve burun kanaması olmuştu, bol bol limonlu su için, bol bol dinlenin ve stresten uzak durmaya çalışın, geçmiş olsun
NurZenkin Yasmin_461 muhakkak haftanın her günü tansiyon takibi yapın eğer sürekli çıkıyorsa doktor önerisiyle ilaca başlayabilirsiniz tansiyon ihmale gelmiyor.Basima geldiği için biliyorum eğer ara ara yüksek olursa korkmanıza gerek yok stresten uzak durun yeterli.
Sennur16 Gunduzanne gebelikte tansiyon kaçtan sonra riskli oluyor ???26+3 ikiz gebeyim iki gündür 13/8çıkıyor kontrole de bir hafta var normal mi bilemedim
ozlem_2727 Sennur16 haklısınız aslında tansiyon gebelikte çok riskli hiç istenmiyor ama işte bazen de düşmüyor siz yine de ara ara ölçün kontrol edin