Gunduzanne bisbis ben 5 aylık hamileyim Kıvanç Ali koyucam😍 ama ablamın oğlunun adıda güzel bence Arden (ışıldayan, parlayan). Andaç da güzel (güzel günleri anıları hatırlamak) bu isimler favorim canım ❤️
MiracAlpinveUmutunAnnesi bisbis Oğlumun adı Miraç Alp 2. Oğluma hamileyim bende isim bulamadım bir türlü