Sirincili Bugün keseyi gördük ama doktor ilk önce alttan bakalım gözükmez dedi. 5+0 dedim ama belli olmuyor biliyorsunuz , ben ısrar ettim bi bakalım gözükmezse alttan bakarız dedim. Neyse uzandım ve doktor hemen gördü :) ama bunu zayıflığıma yordu. Zayıf olduğun için belki de gördük dedi bende şaşırdım 4 ile 5 arası hafta olarak dedi. 2 hafta sonraya yine bekliyor kalp atışı için :) inş kalbide oluşur miniğimin gider dinlerim, bana iyi gelen tek şey o olacak çünkü ♥️🤧
Tazeannesevo İnşallah kalbini duymayı da kucağına almayı da nasip eder Rabbim ben de haftaya gidecm keseyi görmek için inşallah 🤲