Aysegul145378 asyap merhabalar ben de bebeğimi 18 hafta iken kaybettim iki kez Serklaj oldum kanamam oldu ve sancım oldu kaybettim andominal Serklaj olup hamile kaldınız mı
asyap Aysegul145378 merhabalar başınız sağolsun sizi çok iyi anlıyorum ben gebeyken Abdominal serklaj oldum çok şükür şuan bebeğim sağlıkla kucağımda
asyap Aysegul145378 hayır yattım ama önlem amaçlı kanamayı geçtim akıntı bile olmadı çok güzel bir gebelikti kayıplarım olduğu için korkudan yattım evimin günlük işlerini yaptım ara sıra gezmeye falan gittim
Seymatrkay asyap Merhaba benim de 17.haftada serklajli kaybım var. Abdominal serklaj yaptırmak istiyorum. Sizin doktorunuz kimdi? Bir de gebelik öncesi yaptırmaya pek cesaretim yok. Gebelikten sonra yaptırmak istiyorum.
asyap Seymatrkay merhaba Tuncay yüceye yaptırdım Antep’te ama şuan yapıyor mu bilmiyorum gebeyken yaptırmak çok zor bence gebelik öncesi yaptırın
Seymatrkay asyap Teşekkür ederim. Peki servikal serklaj gibi sürekli yatmak zorunda mıyız ? Bir de enfeksiyon durumu nasıl oluyor?
asyap Seymatrkay valla ben yatarak geçirmedim korkumdan yattım yattığım zamanlarda da enfeksiyonum gebelik boyunca hiç olmadı