Merhaba kızlar yedinci haftama kadar yoğun reflü benzeri şikayetim vardı aynı zamanda kasık ağrılarım .sekize girerken bu şikayetlerim azaldı ve uyku hali azaldı bi tuhaflık var mı evham mı yapıyorum kanama vs olmadı 3. Aydan sonra şikayet azalıyormuş ama erken mi bireysel fark mı :)