Bizim doktor boyuna bakmıyor asla, napcaksın boyunu diyor… ben upuzun doğmuşum şimdi minyonum, eşimin yeğenleri minnacık doğmuş şimdi upuzunlar. Şu anki yapısı öyle, birden boy atabilir birden kilo alabilir birden zayıflayabilir… çok sallama sağlığı yerinde olsun tamamdır❤️