Orkidem8 Lolli bende düşünüyorum fakat korkudan emin olamıyorum yetebilir miyim diye aşırı tedirginim..
Balkokulum11 Been😂👋🏻 , bizde ikinciyi düşünüyoruz rabbim nasip ederse , hayıt tohumu macunu aldım onu kullanacağım , ve doktora gidip muayene olmayı düşünüyorum . Rabbim isteyen herkse sağlıklı evlat nasip etsin 🌸💜
Lolli Orkidem8 bence bir tane kardeşi olmalı ya benim düşüncem böyle. Anneye bir de zor iki de zor doğduktan sonra. İnşallah birlikte oynarlar birbirlerine destek olurlar.
Balkokulum11 Lolli evet bende sizin gibi düşünüyorum, yanlızken çok sıkılıyor çocuğum ve çocukları da çok seviyor , en azından kardeşi olsun berber oynarlar sıkılmaz en azından, zorluğu olsada katlanılır 🌸🤗