Ben kırmızıları ayrı, açık renklileri ayrı, koyu renklileri ayrı, beyazları ayrı yıkamıştım. Kırmızılar suya bile çok fazla renk vermişlerdi makinede yıkanırken. Köpükler hep pembe pembe olmuştu. Ayrıyetten ben deterjan olarak e bebeğin markası olan granül beyaz sabunu kullandım. Kazanın içerisine bir yemek kaşığı kadar ekleyip üzerine çamaşırları da koydum öyle yıkadım hep.