Gizem_Oguz 9+2 haftalık hamileyim aşırı iştahsızlık var doktora sordum normal dedi ama bebeğe zararı olurmu diye çok korkuyorum ilk hamileliğim tedirgin oluyorum 😔
Ozgle Gizem_Oguz aynı durumdayım bende hem iştahsızım hemde az bi lokma atsam ağzıma mideme gitmeden lavaboya koşuyorum açlıktan yürüyemiyorum bile ama doktorum bu şekil idare et bebeğe hiçbir zararı yok dedi
Esmahamza Gizem_Oguz bende öyleyim canım hiç bişey yemek gelmiyor içimden ama yemek lazım oda ayrı halsizlik yapıyor doktor öyle dediyse hiç üzülme
HaticeAlaahin Gizem_Oguz bebege degilde sana zarari canim o senden besleniyor simdi sen zayiflarsin elinden geldigince ceviz süt tüket.
Gizem_Oguz çok kötü bi durum ne yapacağımı şaşırdım sabahları ilk lokmada çıkarıyorum hemen aç olduğumdan galiba sürekli halsizlik hissediyorum 😞