Annecilek Haftadayız ve sadece ferra sanol kullanıyorum omegayı bıraktırdı doktor ek takvıye almam gerektıgını asm soyledı bugun sız kullanıyor musunuz kullanıyorsanız ısmı nedır
gaydirigubbakcemilem Annecilek doğurana kadar kızımda vinalac kullanmıştım. Şuandada ocean mummy kullanıyorum
Hka_hilal Annecilek gyno ferro sanol, elenatal 2, efa s-1200, duo balance bv cran, mangezinc, d-colefor, zentius d kullanıyorum takviye olarak
Hka_hilal Annecilek bu yazdıklarımın dışında da günde 5 kere C vitamini kullanıyorum. Hepsini doktorum verdi. Bence de verilmesi gerekirdi. Hatta elenatal ve balık yağını ben hamile kalmadan önce başlamıştı doktorum.
Annecilek gaydirigubbakcemilem eevet bakldı bugun aradılar asm den vıtamın takvıyesı kullanmanız gerekıyor dedıler
Anne-bebek1 Annecilek ben de ferra sanol, elenatal2 , magnezyum ve d vitamini kullanıyorum ama magnezyum bende ishale sebep oldu kasılmalarım oluyor diye vermişti doktor şuan 19+3 haftam takviyeleri verdiğinde 18. Haftadaydım ishali söyledim magnezyumu 2 3 günde bir al o zaman dedi ben de reflüde var hergün bu takviyeleri almam lazım ama bazen midem yanıyor alamıyorum
ggmom Annecilek imom, dvit, magnezyum ve demir hapı kullanıyorum 34 um ama kalsiyum vermedi hala ben de onu soracağım bı daha ki kontrolde
myangelson Emel5805 ben de gyno fero sanol kullanıyorum nefret ediyorum zaten kabızlık sorunu yaşıyorum bu ilaç daha fena yapıyor muayenede doktora söyleyeceğim bir de çok zor içiyorum işkence resmen 😂🤦🏻♀️
Mervecimbidur Annecilek hiçbişey kullanmıyorum ilaca bağlı bi hamilelik geçirmek istemiyorum eksiklerimi besinlerden almayı tercih ediyorum
ggmom Mervecimbidur ne yazikki aldığımız besinlerde yeterli miktarda vitamin alamıyoruz vücudumuza bu takviyeler o yüzden özellikle d vitamini aşırı önemli ve Türkiye’deki hava tabakası bizim arrik asla yeterli d vitamini almamıza izinvermiyor ki bunun için düzenli olarak belirli bir saatte güneşe çıkıp damarlarınizi açmanız gerekiyor :) demir magnezyum kalsiyum bunları anlarim ama OMEGA ve demir konusunda çok hassasım ben gelişim anne karnında başlıyor yağ dokuları oluşurken ne kadar gerekli vitaminleri alırsa buyuduugunde o kadar sağlıklı olur☺️
Brgmde Mervecimbidur ne olursa olsun demir al ve d vitamini onalr zorunda oluyorsun bir nevi bebek suan senin kanının coğunu alıyor kansız kalırsan cok tehlikeli. Ki bunlar zararlı değil aksine faydalı bence sağlıj ocağına git devit3 ve demir yazdır . Aynı şeyi doktoruma söylediğimde gülüp istersen 10 bardak pekmez iç bir demir ilacıyla anca a eşitlenir dedi.
Brgmde ggmom doktoruma bende hanımefendinşn dediğin isöyledim . Gülüp 10 bardak pekmez içsen demir ilacıyla anca eşitlersin dedi demir ilacını kesinlikle kullan dedi. Bende 17. Haftamdan sonra başlafım öncesinde d vitamini ve omega3 ocean mummu multivitamin kullanıyordum şuan gerek duyulmadı alırsamda 3 günde vir önerdiler ocean mummy. Ama zaten ben haftada 2 balık yiyorum bunu söylediğimde sadece demir ve d vitaminiyle degam edebilrmşm