bebekteyaparimkariyerde Kızlar merhaba, Biyerde okumuştum kordonu lösemi hastası çocuklar için bağışlayabiliyormuşuz konu hakkında bilgi sahibi olan varmı
GozdeCemre bebekteyaparimkariyerde birçok kişi diyor bunu da gerçekten böyle birşey var mı çok merak ediyorum ya Öle birşey olsa doktorlar da bağışlamaz mı
Bitterinannesi bebekteyaparimkariyerde Canim bildigim kadariyla sadece suan ankarada gecerli anlara universitesini ariyordhn sanirim bende dogumuma yakin arastiracagim ;)
Tamam bebekteyaparimkariyerde eğer böyle bir kampanya varsa,bağış için en net bilgiyi 184 sağlık bakanlığı hattından alabileceğinizi düşünüyorum.
bebekteyaparimkariyerde Hilossss varmış kesinmişde her yere bağışlayamıyormuşsun belli merkezler varmış Doğuma girerken doktorunu ve o merkezi bilgilendiriyormuşsun gelip alıyorlarmış ama oraları bulamadım.81ilde varmış araştırıcam en yakın zamanda burda paylaşıcam aynı isimle
bebekteyaparimkariyerde GozdeCemre canısı doktorunu bilgilendiriyormuşsun bağışlanacak diye bağışlayacağın yerede Doğuma girerken haber veriyomuşsun yönderiyolarmış birilerini ona göre her yere bağışlayamıyormuşsun işte detay öğrenmeye çalışıyorum bende.
Erham Kendi çocuğun içinde saklatabiliyorsun bizde arastiriyoruz esimle biraz pahali fakat yine de bakmayi düşünüyoruz.
GozdeCemre bebekteyaparimkariyerde anladım canım ay bizi de bilgilendir de en azından bir hayrımız dokunur ne güzel olur
Bitterinannesi bebekteyaparimkariyerde ben saklanmasindan bahsetmiyorm bagislanmasindan bahsediyorum bir bebegin gobek kordonu 3-4 cocuga can olabiliyormus 😍 dusunsenize sizin bebeginiz dogumuyla kac can kurtaracak 😍
bebekteyaparimkariyerde Bitterinannesi bağışlamak istiyorum zaten keşke Ankara üniversitesi böyle birşey yapıyorsa izmirden gönderebilsek.inanılmaz ümit verici bişey bir kaç kişiye umut olabilmek bikaç can kurtarabilmek kadar güzel bişey olabilirmi ya.
Bitterinannesi bebekteyaparimkariyerde keske sadece ankarayla sinirli kalmasa tum illerde baslasa bu olay ama iste :)
idolice Merhaba Kızlar 👋 Bende bi yerde okudum şöyle yazıyodu Ankara Üniversitesi ve Hacettepe’de bu uygulama varmış... Arayıp bağışçı olmak istiyorum dememiz yeterliymiş ve hangi hastanede olursak olalım gelip alabiliyolarmış Ve tam 5 lösemili çocuğun hayatı kurtulabiliyomuş 😍 Organ bağışı da yapmış biri olarak benim çok hoşuma gitti düşünsenize beyin ölümüm gerçekleşerek ölceğim belli değil (ki bunun için hep dua ediyorum) ama bu kesinliği olan bi durum 😍🙏 Ben üniversitelerin numaralarını internetten bulup ilgili bölüme yönlendirmelerini isteyecektim fakat daha 12+5’teyim “Oha çok erken” derler diye çekindim bekledim 🤭 Ama bu postu gördüm ya ptesi bi arayıp bakayım nasıl bi sonuç alcam sizi haberdar edeyim bu post üzerinden ☺️😚
Bitterinannesi idolice canim universitelerin telefonlari varsa yazabilir misin bende arayayim pazartesi :))
Tugca Kızlar bir serum paketi dusunun onun icine kordondaki kanı alıyor dogum esnasinda doktorunuz daha sonrasinda Ankaraya gonderiyorlar kok hucreler inceleniyor. Yaklasik maaliyeti 2900 tl falan buluyor. Daha sonrada her sene belli bir ucret karsiliginda saklamaya devam ediyorlar senelikte 200 300 tl gibi bir maaliyeti var.
idolice Bitterinannesi Tatlım şimdi baktım bi sürü numara çıkıyo santral, çağrı merkezi, rektörlük, sekreterlik vs vs... Ben hepsini denerim tek tek ilgili bölümün numarasını ya da dahili numarasını öğrenince yazayım sana burdan ☺️😚
idolice Bitterinannesi Kızlar Günaydın☀️😚 Dün çok uğraştım önce Hacettepe Üniversitesi bugün de Ankara Üniversitesi’nde zar zor bi muhatap buldum amaaaaa sıkı durun Ankara dışında kayıt almıyolarmış 😖😒 Çok saçmaaaaa 😬 Neyse ulaşmak isteyen olursa şu numarayla görüştüm kızlar ☎️ 312 595 74 78
idolice 🤷♀️ Neyse ben bari bu konuyla ilgili bi post açayım Ankara’daki duyarlı annelere seslenelim 📣