Mrvsmt2502 kamergg herkes doğum sancınız başlamış demiş ama 1 kere pik yapmış bu doğum sancısı değil. Bende 43 e 2 kala doğum yaptım 2 ay boyunca bu şekilde 2 3 kere 100 ü buşan sancım çıkıyordu doktor yalancı sancı diye gönderiyordu
Selothatun kamergg evet o gördüğünüz tepe olan yer devam ederse doğum sancısı tamamen başladı demektir