@Nazdar63 korkutmak istemem ama benimde 7. Haftamda leke oldu buraya bakarak kimisi normal ilk 3 ay dedi ama hastaneye gittiğimde kalbi durmuştu tabi ki sizin böyle olmayabilir inşallah bir şeyiniz yoktur ama hamilelikte leke varsa bence doktora gözükün inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸