Merhaba herkese öncelikle. Bugün kontrolüm vardı, 36+5 olduk. 38+5’te sezaryen günü vermişti doktorum, isteğe bağlı olacaktı. Fakat bugün doktorum bebeğin iri olduğunu söyledi, 3222 gr. Bu şekilde normal olmaz daha 2 hafta var, zorunlu sezaryen olacak dedi. Bu gidişle 4 kiloyu görürsek nasıl olur bilemiyorum, beni biraz korkuttu doktorum iriliğine hep vurgu yaptı. Aşağı yukarı gr oynar diye düşünüyorum ama bebeğin iri doğmasının bi olumsuz yanı vs olur mu kendimi rahatlatmaya ihtiyacım var, ilk bebeğim 🥹