nisoom01 kızlar 5 haftalık hamileyim karnıma ara ara kramplar giriyor ve sürekli yatma isteği var halsiz hissediyorum kendimi normal mi bu
Elfelf475 nisoom01 11 haftaya kadar öyle geçirdim. Aslında gayet normal bir şey. Halsizlik bulantı kusma. Sadece biraz yıpratıcı oluyor ama geçecek merak etmeyin
rumisam nisoom01 ilk haftalar oluyor aşırı olduğunu dusunuyorsan doktoruna söyle vitamin takviyesi yazıyor çok olmasada iyi geliyor ama normal bende de halsizlik yorgunluk hissi vardı bulantı kusma daha ağır basıyordu ama
Kubraalp67 nisoom01 6 aya kadar sürekli uyudum kafam yastıktan kalkmıyordu şuan doğuma 30 gün var sözde enerji patlaması geliyormuş doğuma yakın ama bana gelen giden olmadı hâlâ uyuyorum vakit buldukça 🤣
nisoom01 Tutaste_ evet canım ya ben hamileyken çalışan insanlara çok özeniyorum ben evde zor iş yapıyorum bu üçüncü gebeliğim diğerlerinde kusmaktan iflahım çıkıyordu artık bunda daha başlamadı miğde bulantıları
nisoom01 rumisam kontrole gidince söyleyeceğim canım bi günüm bi günü tutmuyor bugün iyiysem yarın hep yatmak istiyorum
Kubraalp67 nisoom01 inşallah gelir de hiç gelecek gibi değil 😅😄 sizin de normal uyumanız hatta uyuyun bol bol dinlenin son haftalarda sağa sola dönmek bile eziyet.
gaydirigubbakcemilem nisoom01 ben ilk 3 ayımı yatarak geçirdim diyebilirim şuan 14. Haftadayım ona rağmen çabuk yoruluyorum dinlene dinlene yapıyorum herşeyi
byzyldz nisoom01 bitene kadar öyleydim :(( son haftalarımda enerjim vardı bu kez çok ağırlaştığım için çabuk yoruluyordum doğurunca enerjim yerine geldi hdjdh
Aeell nisoom01 23 haftaya kadar yattım ne evı temızledım ne çocuklarımla ılgılene bıldım 26. Haftaya gırcem yenı yenı kaltım ve bır bardak suya hasret kaldım mıde bulantısı kusma yuzunden
nisoom01 Aeell çocuk varken zor oluyor mu canım benim ilk bebeğim olacağı için hep yatıyorum ev işi yapıyorum arada yemek filan zaman geçiriyor