seyma0661 Selmagkk imperialde onur hoca var Trabzondayken çok memnun kalmıştım hurda yaşasam kesinlikle onur hoca ile yürütürdüm gebeliğimi
Selenayylmz Selmagkk numune hastanesinde ömür erden var ilk hamileliğimin takibini yapıyodu ve şimdi ikinci hamileliğim yine ondayım yaklaşık 2-3 yıldır onun gözetimindeyim her konuda
Aysepoyraz23 Selmagkk en iyi doktor numune de neslihan bezirganoglu doğuma kadar ona gittim doğum da o vardi yine hamileyim yine onun takibindeyim Allah kısmet ederse doguma da ona gidecegim
seyma0661 Selmagkk evet evet bende pcos vardı o teşhisi koymuştu üniversiteyi orda okuyunca 3ayda bir kontrole gidiyordum çok ilgileniyod ve esprili
Yumakk Selmagkk numune kanuni diye geçiyor yıldızlı medicalparkda eltim doğurdu aynur hanımda çok memnun kaldık