RHandan büyük 40+4 de sezeyan ile doğdu çok zor oldu kanala girmedi başı yan kasık da kaldı küçük makat gelişti kordonu koluna dolamış 7 köy ağası gibi oturmuş,😂 doktorum sezeryan sonrası normal doğum desteklemiyorum demişti ki sen bu halde özel bile normal almaz sezeryan oldum,39 da çok kolay geçti neden uzun anlattım iki doğum da sezeryandi biri zor diğeri kolay her doğum kendine özel kimsenin hikayesini dinleme kendi doğum hikayenin kahramanı sensin çünkü 😘🤲🏻