Kızlar iki çocuğum arasında 2 buçuk yaş olacak. Bugün bebeğe yenidoğan seti aldım ve tabii ki aynısından kızıma da aldım. Yani böyle görüypr onları giymeye çalışıyor. Kıskançlık edasıyla değil hevesle bakıyor. Yani korkuyorum doğunca yoğun bir şekilde kıskançlık olur diye. İnternetten aldım setleri kızıma gösterdim bak kardeşinin çok güzel demi dedim ki bilmiyorum hata mı ettim direkt banada dedi. Ne yapıcam nasıl davranmam gerekiyor.