cansu_dgn doktor bu ay çatlamaz demişti yumurtam büyük olduğu için hiç umudum yoktu çok sevindim. Bide birşey sorucam ayıp olmazsa çünkü bilmiyorum bu ovülasyon dönemini yanlış birşey yapmak istemiyorum. Eşim asker de bu gece gelmeyebilir diye biz sabah ne olur ne olmaz diye değerlendirdik. Gece gelirse yine değerlendirmeli miyiz utanarak soruyorum bunu vallahi kusura bakmayın