Kızlar bugün 17+2 yim. Ama göbeğim hiç hamile gibi değill yani böyle regl oncesi şişliği gerginliği var resmen ama dışardan gören hamile demez. Öyle zayıfta değilim balık etli göbekli biriyim normaldede:) iç karnım geniş muhtemelen önemli olan tabiki bebeğimin sağlığı ama insan özeniyor da🥺 benim gibi olanlar karnınız ne zaman hamile gibi çıktıı ??