Kızlar ben bildim bileli düzensiz adet oluyorum bu nedenden dolayı da ilk gebeliğimde geç döllenme oldu ki adetimin 10. Gün gecikmesinde bile evde idrar testi tek çizgi gösterdi ve 15. Günde kan tahlili pozitif çıktı. Şimdi adetimin 11. Gün gecikmesindeyin acaba yine geç döllenme olursa kan testi şimdi gösterirmi yoksa daha bekleyeyimmi?