Beyazmelekkk Sonucu böyle çıkan var mı fetal DNA verdik bu haftaici gelecek sonuç ama içim içimi yiyor . Biseyler deyin kızlar sizce çok fazla risk mi var yoksa korkutacak kadar risk yok mu yorum yapamıyorum
Beyazmelekkk gizem3435 hem devlet hem özel çok telaş ettirdi hemen fetal DNA verdik yaşımda 28 henüz. Bir kızım var sağlıklı böyle çıkmasına çok şaşırdım risk baya var gibi anlatildi
gizem3435 Beyazmelekkk burda böyle risk çıkıp temiz çıkan okadar anne adayı var ki. Tabi herşey olabilir ama öyle denildiği kadar risk yok. Stres daha etkili olur bebeğinizin üzerinde. Üzmeyin kendinizi🌸
Beyazmelekkk gizem3435 anladım canım çok teşekkür ederim peki son olarak sence bu teste göre %kac riskten bahsedebiliriz yorum yapabilmek adına kafamı rahatlatmak istiyorum
gizem3435 Beyazmelekkk 154 kişiden birinde gözüküyor ama bu siz olur musunuz o belli olmuyor en kotu ihtimali bu. Diğer yaş riskiniz 1/773. Trizomi 13-18 1/10000. Sizde trizomi 21 riski çıkmış ama öyle çok çok korkulacak kadar değil.
gizem3435 Beyazmelekkk 154 kişiden birinde gözüküyor ama bu siz olur musunuz o belli olmuyor en kotu ihtimali bu. Diğer yaş riskiniz 1/773. Trizomi 13-18 1/10000. Sizde trizomi 21 riski çıkmış ama öyle çok çok korkulacak kadar değil.
ygmrtpclr Beyazmelekkk dr um açıklmaa yapmadı risk dedi fetal e yönlendirdi bugun devlette tekrar verdim ultrasonda hic sorun yok ama bakalım. Herşeiyn hayırlısı
gizem3435 Beyazmelekkk 1/25 -1/50 olup sıkıntı çıkmayanlar bile var o yüzden diyorum okadar da riskli değil diye.