Daha öncede post açmıştım çarşamba günü kontrole gittiğimde doktor ilk defa bebekte karın çevresi geriliği var 2hafta kilosu da 2900dedi , bugün için radyolojiye yönlendirdi geçen hafta gittiğimde 37+6haftalıktık bugün 38+4 radyoloji doktoru baya bir baktı kilosu 3300 gelişimide neredeyse bir hafta önde çıktı (39+3) radyoloji doktorunun baktığında çok yanılma olmaz değil mi. Birde haftasının ileride olması doğum zamanını etkiler mi