cansuk34 Herkese merhaba. Ben 4 haftalık gebeyim yalnız ilk beta HCG testim 340 çıktı 2 gün sonra tekrardan yaptiridm 439 çıktı doktorum dış gebelik olabilir dedi. Biraz moralim bozuldu. Bu durumu yaşayanlar oldumu tecrubelerini paylaşırsa çok sevinirim 🌸
Yseminn cansuk34 merhaba aynı problemi ben de yaşadım geçen ay dış gebelik olabilir dediler beta 380-607-698 şeklinde ilerliyordu 2213 e kadar ilerledi ama sağlıksız gebelik olduğu söylendi kese ve embriyo görünmüştü tüpe çok yakın yerde tutunmuş o yüzden kürtaj sonrası beta artmaya devam ederse dış gebelik demektir tedavi sürecine gireceğimizi söylemişlerdi ama ben kürtajı kabul etmedim yaklaşık 2 hafta bekledim maydonoz suyu soğan kürü vs yapıp içtim kendiliğinden düştü sonrasında beta da zamanla sıfırlandı çok şükür
newmommmyy2 cansuk34 maalesef benimde ilk gebeliğimde bu şekilde artmıştı kürtaj için tarih verdiler o sırada ben evde düşük yaptım sonra baktılar parça kalmamış kürtaj olmadım o yüzden hakkınızda hayırlısı olsun ❤️
cansuk34 İlk 27.09 340 ikinci aynı yer 29.09 409cikti. Sonra ben baya bir kötü oldum aynı gün 3 saat sonra başka hastaneye gittim 439 çıktı.
Aslaninannesi_ İlk ikisini aynı yerde verdiyseniz %50 artış isteniyor 510 larda olması gerekiyordu değeriniz 🤔
Yseminn cansuk34 tabi ilk defa yaşadığım bir süreç olduğu için farklı farklı doktorlara gittim en doğru söyleyen doktor bu yazdıklarımı söyleyen kişiydi ilk defa ultrason fotoğrafını da o vermişti zaten düşük yaptım devamında da ilerlemesi daha kötü olur demişti çünkü beta değerlerinden sağlıksız olduğu belli zaman geçtikçe bağ kuruyorsun ondan sonra vazgeçmek daha zorlaşıyor demişti
cansuk34 myangelson rahim duvarı kalinlasmisti ve bebeği besleyen kistimi öncesinde doktor görmüştü bu nedenle kimyasaldan uzak durdu sanirim
cansuk34 myangelson yairn tekrar vereceğim. Bir tane prof. A da randevu ayarladım tek doktorla kalmayı düşünmüyorum hayırlısı olsun bakalım.
cansuk34 Yseminn peki yasemin hanım bu süreçte kalp atışı ve bebeği gordunuzmu. Dünden beri forum sitelerinde geziniyorum doktor etkiside çok önemli.
Yseminn cansuk34 kese ve bebeği gördük ama kalp atışı duymadık anladığım kadarıyla beta düzensiz olduğu için kalp atışı da oluşmamıştı daha
Yseminn Yseminn bu süreçte ben de sizin gibiydim o kadar çok araştırma yaptım ki ama herkesin süreci farklı mesela görüp umutlandığım yazılar da olmuştu bu şekilde düzensiz başlayıp sonrasında normale dönen ve doğum yapan kişiler de var nasibi varsa o bebek doğuyor ne olursa olsun benim için daha zamanı vardı demekki umarım sizin için de en hayırlı şekilde süreç ilerler
cansuk34 Yseminn amin inşallah herşeyin hayırlısı. Dundne beri kendime gelemedim zor bir süreç insan psikolojik olarak kendini kötü hissediyor. Yarın tahlilimi yaptırıp başka doktorada gidecegim bakalım süreç nasıl ilerleyecek
Yseminn cansuk34 evet zor gerçekten kolay diyemem ne kadar küçük olursa olsun o bizim bebeğimiz hepimiz sağlıkla büyümesini isteriz inşallah bu duyguyu da yaşayacağız güzel günlerini de göreceğiz ben inanıyorum