Mervealya1992 Mrvemr3449 ikşnci bebegm oyuzden 1 no 2 ğaket aldım 3 paket 2 no aldım cok fasla almıcam cnku kılolu olabılıyor yada bebek bezi yaramıyor vs vs ıslak mendil stokla oona hıcbıy okmaz
Mrvemr3449 Mervealya1992 aynen bende ıslak mendil stok yapmayı düşünüyorum bebek bezi de bebekten bebeğe değişiyormus
Mrvemr3449 Defnezumramom evet herkeste aynı olmuyormuş bir markadan yenidogan alıp deneyeceğim iyi gelirse bebeğime ondan devam ederim teşekkürler ❤️
Minikkuzum00 Mrvemr3449 ben ilk doğduğunda molfix kullandım sonra Prima premium care kullandım halende kullanıyorum ve çok memnun kaldım