Babybimmm L alsanız daha çok rahat edersiniz. Tabi doğuma yakın aşırı kilo alırsamız
Babybimmm normalde xs s giyen biriyim. 62kilo doğum yaptım canped külot pedi m beden aldım. Bence Mininum L beden alın kilo artışı çok olursa xl bile alın rahat edersinşz