Ozgle Kızlar hamile kalmadan önce normal rutin kontrole gittiğimde doktor direk senin çatın cok dar normal doğum yapamazsın dedi şuan 9haftalık hamileyim ve normal doğumu cok istiyorum.Aynı dertten muzdarip olan varmı ne yapmamız gerekiyor ?
Sedahoca Ozgle öyle bir dünya Yok hamileyken zaten alt kısmın yumuşuyor ve Çatı Doğuma kadar açılıyor nasıl o haftada bu kanıya varıyor anlamıyorum
Melissnil Ozgle aynı durumda bi ablam vardı canım 40 kiloyla hamile kaldı boyuda 1. 58di. Çatıların cok dar yapamazsın dediler 3.900 gram bebişi oldu normal doğum 😆
Denizliche Hamile olmayan bir kadın ile hamile olan bir kadının çatısı aynı olmaz ki ,doktorlar neden 37 yi bekliyor muayene için ? Saçma bir konuşma yapmış doktor ,şimdiden düşünme bunları bence sağlıkla geçsin inşallah hamileliğin