Bende de kan uyuşmazlığı var, 12. Haftada kanama olunca hemen iğneyi yapmışlardı. Aslında 26-27. Haftada yapılacaktı ama doktorum önceden yapıldığı için bir daha yapmadı. Ama eğer bir lekelenme ya da kanama olursa tekrar yapılacağını söyledi. Çok şükür şimdilik bir daha kanamam olmadı.