aslyalm Arkadaşlar kürtaj oldum 2022 de kalbi atmamisti şimdi hamileyim 6+2 de gittim kese de bebeği göremedi gelişimi yavaş olduğu için sanırım bununda kalbi atmama ihtimali var mı acaba başına aynı durum gelen var mi