Kizlar merhaba ben normalde özele gidiyorum fakat doktorum perinatoloji(Detaylı Ultrasyonu) istersen devlette de yaptırabilirsin ücretsiz dedi bende muayeneye gittim yeşil alana eklediler fakat bakiyorum ya riski gebeliğe bakiliyor yazmışlar yada detaylı ultrasyon bakilmiuor yazmişlar bunun bi çözümü yok mu bilgisi olanlar yazabilir mi