Kızlar geçen hafta şeker yüklemesi yapmıştım yüksek çıktı diye doktor bu hafta takibe aldı diyet ve günde 4 kere ölçüm yapıyorum ama sabahları yüksek çıkıyor çok az yiyorum moralim bozuluyor değerleri görünce siz neler yapıyorsunuz nasıl düzene girdi ilaç veriliyor mu beni aydınlatırsanız sevinirim