Ikrmels Merhba kızlar bnım ilk gebeliğim sezeryandı doğumdan 18 ay sonra hamile kaldım şuan 36+2 günlk hamileyim ve sezeryan yerim çok agrıyor eğilip kalkamıyorum benim gibi olan varmı doktorum normal demişti ama yine de korkuyorum bi sorun olur diye teşekkürler 😊😊😊
GozdeCemre Ikrmels benim 18 haftalık Olmama rağmen bazen dikiş yerlerim acıyor canım sen temelli artık doğurmak Üzeresin çok normal
Alminaaaaaa Ikrmels 6 ay 1 günlük kızım var 11 haftalık hamileyim benimde en çok koktuğum şey o dikiş yerleri 😌
Ikrmels GozdeCemre burdan bi kaç kişiden okuduğuma göre doktorları incelme olmadan ameliyata alıyormuş korktum bnde de incelme falan olur diye sağol canım 😍
GozdeCemre Ikrmels yok ya ne biliyim doktor normal diyor zaten aha 1 2 sene geçmeden tekrar şişiyoruz geriliyoruz ister istemez acısı olur diye düşünüyorum ☺️
GozdeCemre Ikrmels darısı bana inş ne güzel bitti bitecek senin bir de 2 yaşında kızım var canımdan bezdim😀
Ikrmels GozdeCemre inşallah canım benimde 2 yaşımda kızım var hem kzım hem hamilelik ömrümün 10 senesi birdn bitti valla 😃😫
GozdeCemre Ikrmels demi ya karnımızda daha zor herşey bir de kızım 2 yaşımda ama çık kıskanç babasına dokunamıylrum bile mahvediyor beni kardeşini nasıl sevdirecek bilmiyorum😂
Ikrmels Alminaaaaaa seninki de erkenmiş baya canım doktor kntrlunde ol hep Allah yardımcın olsun inşallah 😍😍
Alminaaaaaa Ikrmels cümlemize inşallah 🙏🏻 Ni an önce hayırlısı ile 2025 gelseydi diyorum biri 6 diğeri 5 yasında olur 😂😂😂