Merhaba hanımlar körfez de oturuyorum şuan 37. Haftamdayim şu zamana kadar özele takipliydim fakat sezeryan doğumum olucak özelde yapacak maddi imkanım da yok şuan şehir Hastanesi’ne bir kere gittim kontrole fakat hiç hoşuma gitmedi tavırları başka hangi hastaneye gidebilirim doğum için derjnce veya seka da doğum yapılıyor mu bikmiyorum bilgisi olan yazabilir mi