Gulperi8 ben de 18. Haftada bayıldım aynı sebepten. Doktorum ayran, maden suyu ve suyu çok iç dedi. Yemek porsiyonlarımı da arttırmamı söyledi. Ben iki haftadır rahatım o yüzden ben de otobüste bayıldım hatta. Eeg falan da çektirdik bir sıkıntı çıkmadı. Tansiyon düşmemesi için daha çok beslenmeniz gerekiyor