Sevgiiss canım aynısını yaşadım haziranda gebelik oluşmadı bu ay hayıt macunu denedim yumurta takibi yapmak gerekiyormuş çatlayınca bırakılıyormuş diye reglin 13-14. günlerinde deneyeyim dedim aşırı siliklen birden kopkoyu oldu sanırım yumurtamı geliştirdi macun ve ertesi gün birden silikleşti işe yaradığını düşünüyorum açıkçası doktorum adetin 3. günü gel ilaç tedavisi yapalım dedi ama bence böyle doğal gebelik oluşacak gibi hissediyorum innovita yüzünden oldu sandım baya sövmüştüm bu ay şok oldum yumurta geliştirici bir takviye kullanmanı tavsiye ederim