tugbaacun kızlar 8 haftalık gebeyim dün kendimi iyi hissedince eşimle biraz temizlik yaptık ama öyle üstten bugün biraz ağrım var normal mi acaba mide bulantım da hafifledi biraz evham mı yapıyorum korkuyorum biraz
Hzldem tugbaacun daha haftan cok küçük, egilme kalkma,yukari uzanma vs bunlara dikkat, kanaman vs yoksada korkma ben ilk üç ay hep ağrı yasadim kasiklarda doktorum hep lekelenme kanama yoksa korkma demisti sende korkma biseycik olmaz allahin izni ile 💕🙏
tugbaacun ay inşallah herhangi bi akıntım ve kanamam yok ama her sabah bulantıyla başlarım güne hem böyle ağrı olunca hemde bulantı olmayınca korktum Hzldem
Minovucado Ya merhabalar ben de aynı süreci geçirdim Temizlikten sonra yorulunca bıraktım merak ediyorum doktora gitmeli miyim belirtilerin azalması normal mi bilemedim
tugbaacun Minovucado şuan bekliyorum ben ılık bi duş aldım ağrım geçti gibi ama devam ederse gitmeyi düşünüyorum 🙏