HazelSeren benim de 3 yaş bir oğlum var ona erkek kardeş geliyor. Bence erkek erkeğe olması da çok güzel çünkü büyüdükçe çok yakın arkadaş oluyorlar. Abimler mesela bizle değil kendi aralarında daha iyi anlaşıyorlar. Ben de ablamla daha iyiyim. Ben o yüzden mutlu oldum ki oğluma ömür boyu bir arkadaş gelecek ☺️