Htccndn 68pembemavi01 el mahkumum şuan 😂 çünkü hastaneye bizim ev iki dolmuşa çarşıya gidicemde çarşıdan binicem çok uzun iş 😂
Melek_unal Hanifedurmus 39+5 günde bı kaç kez yalanci sancılar oluyor 5 gündür de belimde ağrı var normal doğum için bekliyoruz çarsambaya kdr olmazsa hastaneye gidecez bakalım beklemekteyiz
serapmusta Hanifedurmus 37+5 bende cuma günü kontrolümüz var. Eğer kilosu 3500 gramı geçmişse isteğe bağlı sezaryen olacağım haftaya Salı günü. Tabi öncesinde normal doğumla gelmek isterse diye her an için hazırlıklıyız bakalım. Siz nasıl doğum yapacaksınız?
Anneadayiii Hanifedurmus 36+3 ama artık gitmiyor sıfır uyku ve bol ağrılı sancılı süreç. Zorunlu sezeryan olacağım. Doktorum 39 u bekleriz dedi ama çarşamba kontrolde tarih isticem 5 yaşında da oğlum var on yetemiyorum artık 🥺😔
Busra5354 Hanifedurmus 38 hafta olduk hala beklemedeyiz benim uşak tembel çıktı gelmeye niyeti yok 🙈😂
Madamelf 37+5 bizimde bugün kontrolümüz var bakalım sezeryan tarihimiz belli olacak hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişlerimiz 💝💝😇 yalancı sancılar mide yanmaları zorluyor bir yandan da aynı bedende ki son günler tuhaf hissediyorum 🧚♀️
Ozlemkubra Hanifedurmus bende 37+6 bekliyoruz daha sancım falan bir belirtim yook ikinci daha kolay olur dedikleri içinnheran gelcek gibi psikolojim var 😅
Bendiyebiri_ Hanifedurmus 38+4 ten merhaba dün kontrole gittim ikinci gebeliğim bebeğim 3 kilo olmuş bana zayıf geldi net sancı çıkmadı doktorum 10 gün daha bekleyip 9 10 Ekim’de uyarı ve suni sancı vererek dogurtabilir dedi yada sezeryan dedi sezeryandan korkuyorum herşey hazır ama kızımın pek niyeti yok sanki dünyaya gelmeye
Hanifedurmus Meliha09 sağlıkla kucağınıza alın insAllah benimde kızım 28 aylık aynı bende çok zorlanıyorum