EsK07 eminegizem D vitamini değerlerinize bakıldı mı yakın zamanda? Bende aynı durumu yaşıyordum D vitamini düşüklüğü neden olmuş
aaydingulsahhh eminegizem 2 3 aydır çok çekiyorum .. şeker de yok .. mide yanmam durdu bundan kurtaramadık özellikle 3 gecedir uyuyamıyorum . Dün gece ağladım artık bacaklarımı yatağın içinde dolaştırıyorumsabit kalamıyorum yok 30+4 üm inşallah artık geçer ne bilim Allah yardımcımız olsun
Ayse0575 eminegizem ara ara bende yaşıyorum hele gebeliğin ilk zamanlarında çok yaşadım yanıyordum resmen
EsK07 eminegizem evet değerlerim düzelince geçti. İnşallah sizin de geçer en kısa sürede çok gıcık bir his
eminegizem Ceyda24 teşekkür ederim aynen şeker yok ama iki gündür biraz şekerli gıda yedim ondan olabilir mi ne kadar sürdü sizin
eminegizem aaydingulsahhh ay iki üç ay mı nasıl çektiniz o kadar benim dünden beri var psikolojim bozuldu
aaydingulsahhh eminegizem inan bilmiyorum ama gündüz o kadar rahatsız etmiyor ya yatakta bacaklarımı kesip atasım geliyor deli gibi gözlerimden uyku akıyor da uyuyamıyorum
Mrvemr3449 Bende 1 ay kadar sürdü sanırım sonra geçti ama daha çok akşam uyuyamazdım ayak yanmasi yüzünden