Msalbyrk Kendi hamilelkte kullandgm 3 ilac vardi. Grip oldum 3 tane de öyle kullanyordm bide enfeksyon ckti smdi onun icinde bi ilac. Allahm hangilernden vazgececem🤦♀️ cok fazla hepsi😥
Figennn Msalbyrk Oh aynen canim bende bir suru hap iciyorum🤷🏻♀️ Normaldede hasta olsamda hic ilac icmeyen biriydim, simdi yutarken cok zorlaniyorum. Az kaliyo Allah’imin izni ile bi gelse artik yavrum🤲🏻♥️
Msalbyrk Nefeslina progestan kan ilaci magnezyum kullanyordum. Grip oldum geçen parol antibyotk öksürük icin şurup . Bugn de karn agrsyla gttm enfeksyon varms bi ilac da onu verdi . 😖😖
Esraesra06 Msalbyrk Enfeksiyon için gittiğin doktora kullandığın ilaçları söyleseydin keşke canım antibiyotik enfeksiyona da fayda ediyor olabilir
Efuli53 Msalbyrk ben grıp oldum ılac kullanmadım direneyim ha geçer geçti geçiyo derken derkeeen 3ay çektim tıkandım kaldım rinit alerjı olmusum 🥺
Msalbyrk Minikyavrucuk yaa geçmiş olsun. Ben atlattm cok şükür 2 günde ..sadece enfeksyon icin toz kullanyorm şuan