Tazeanne56 Kızlar belirtilerin olmasına rağmen gebelik testi yaptım bata 2 gün var ama negatif yaltigim testin adı bebe time sizce test mi bozuk hala umut var mı birkaç gün sonra tekrar denesem pozitife döner mi
Seyma63_ Tazeanne56 canım bekle test bozuk bende dün öğrendim gecikmenin 3. Günüydü. Bütün belirtilerim vardı 2 tane yaptım çıkmadı dün yine sabah ilk idrarla yaptım çıktı
Aslaninannesi_ Tazeanne56 tabi 3 gün geçtiği halde kör olmuştum görene kadar 😀 erken gebelik testi al iki tane 3 gün sonra ilk idrarınla yap şu pembe olan testten
Lilipuuut Bat a 4 gün kala test yaptım pozitifti ara da 1-2 yine test yapmıştım silik çizgiydi bugün bat a 1 gün kaldı negatif kuruma çizgisi dahi yok sanırım tutunmadı dimi
Tazeanne56 Lilipuuut yani bilemedim canım ama testler yanıltıcı olabiliyor bir de kan versen daha iyi olmaz mı ben de birkaç gün daha bekliycem bu sefer test yapmiycam kan vericem inşallah hayırlı haberlerini yazarsın buraya
Seyma63_ Tazeanne56 aynen öyle yap canım ben geçen ay kimyasal geçirdim o yüzden bekliyorum daha 4. Günüm bugün
Tazeanne56 Seyma63_ hmm peki ne zaman kan vericeksin daha canım Allah bu ay sağlıklı bir gebelik nasip etsin sana hayırla kucağına almanı nasip etsin güzel haberlerini bekliyorum
Tazeanne56 @Seyma63_ @Aslaninannesi_ kızlar bu akşam afedersiniz beyaz akıntımın içinde tırnak ucu kadar kan vardı yani beyaz akıntının içinde küçük bir kan lekesi sizce nedir yerleşme mi bat 2 ekim