Merhaba regli döngüme göre hamileliğim tutmuyor şuan ölçüme göre 7 haftalığım reglime göre 9 haftalık olmam gerek bugün kalp atışı için doktora gittim vajinal ultrason ile baktı fakat kalp atışı yok 1 hafta daha bekleyelim ama çok olumlu bir şey bekleme dedi doktorum başına böyle bir şey gelen var mı lütfen yazar mısınız 😢