Rumuz36 9. Haftada kanama alanı vardı 13+3 teyiz kanama alanı hala var ama keseyle aynı boydaydı artık küçük kalmış sanırım orada kalacak öyle bilemiyorum progestan yazdı doğuma kadar hep kullanıcaksın dedi daha bugün yazdı ne yapmam lazım belki de öylece kalacak hiç bir şey yapmayacak çok kararsızım arkadaşım hamilelikte full kullandığı ilacı kestiği için doğum sonrası çok hasta oldu 4-5 ay toparlayamadı 6 ay annesi refakat etmek durumunda kaldı çok da korku var içimde ağrım var diyince yazdı ama aslında sezeryan yeri acısı ve Rahim büyüme ağrısı gibi daha çok en çok sağlık için dua eder oldum hep maddiyattı ama her şey geçiyor gerçekten sağlık olsunda gerisi halloluyo zamanla