68pembemavi01 aynen baya pahalı biz aralıkta aldım atacaktim herseyi sinirden annem atma son kullanım tarihi ne zaman dedi bende 2025 diyor dedim oda sakla belki hamile kalırsın tekrar lazım olur sakla dedim bende aman işim olmaz istemiyorum dedim bi kac kişiye dedim ama goturemedim mesafe vardi nasip olmadı duruyor tekrar kullanmak nasipmiş demmekki