Merhabalar, çatlatma iğnesi 17. Günüm, testler negatif hiçbir şekilde belirtim de yok adet olmam gerekiyordu sanırım şimdiye kadar, beklenen adet tarihim ise 3 ekim. İğneye göre mi oluyoruz adet gününe mi göre oluyoruz anlamadım, ya da bu saatten sonra hamilelik çıkma olasılığı var mıdır