Beyazlarımı cımbızla kopardım boyayamadığım için ve ilginç bir şekilde koyu çıktılar🤨 doğuma az kaldı, sabrettim ben. bu konuda dünya çapında kesin çalışma yok diye biliyorum, o yüzden doktorlar da birbiriyle çelişiyor. Kimse net bir şey söyleyemiyor