Kızlar bu ikinci gebeliğim 6+2 yiz. Bir haftadır inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum. İlk gebeliğimde de 6. Haftada başlayıp 20 hafta sonunda birden kesilmişti. O zaman prilam kullanmamıştım. Üç gündür başladım kullanmaya. Sizler nasılsınız bu ilacı ne şekilde alıyorsunuz. Reçetede her gece iki tane yutup devam ederse ertesi gece de yazıyor fakat ben dayanamadım sabah aç karnına aldım iki gündür gece iki sabah bir şeklinde alıyorum.