babyiscoming_ Kızlar 17+2 den beri ufak seyirmeler şeklinde her gün belli aralıkla hissediyordum, dün ve bugün hissedemiyorum normal mi ya nolur bişey yazın
Fulya90- babyiscoming_ şu an daha küçük olduğu için sürekli hareket etmezler 20 ile 24. Haftadan sonra daha çok hareket hissedersiniz şuan günün büyük bir kısmını uyuyarak geçiriyorlar
Defnezumramom babyiscoming_ 2. Çocuğum 19+4 ben bile zaman zaman hissetmiyorum doktorum 20den sonra daha net hissedeceksin merak etme dedi
babyiscoming_ Aslaninannesi_ valla canım çok endişelendim kontrolüme 10 gün var utanmasam kalkıp gidecem görmeden içim rahat etmeyecek ama beklemek zorundayım😢
2cocukluana_ Normal canım hele gün içinde koşturmali olursan hissetmiyosun ben 19 oldum bugün tam 2.gebeligim daha azar azar hissediyorum
babyiscoming_ 2cocukluana_ evet dün yoğun bir gündü akşam eve gelince uzandım dinlendim yine tık yok, bu saat oldu kahve içince hareketleniyordu içeli 1 saat oldu yine hissetmiyorum hiç bir şey endişendim çok🥹
Aslaninannesi_ babyiscoming_ senin iyi benim 2 hafta sonra detaylı ultrason var nasıl beklicem bilmiyorum benim paniğimde dakikada 15 kere falan vurması normal mi ya acaba bir sorunu mu var diyorum
Serap09 babyiscoming_ 18+5 im bugün bende az hissediyorum hatta dün hiç hissetmedim normalde 14 . Haftadan beri hissediyorum ama şey diyorlar 24 ten önce düzensiz 1 gün hissedip 3 gün hissetmezsin diyorlar
bebisko_annesi babyiscoming_ endiselenme canım gayet normal bu haftalarda bebek kendine göre bir uyku düzeni oluşturmaya başlıyormuş hem hareketleri daha çok güçsüz her zaman hissetmemen normal akşam eve geçtiğinde sol tarafına yatıp bebeğin sevdiği bir şeyi yiyebilirsin hafif hafif böyle karnına vur tepki göstermeye başlayacaktır endişeni çok iyi anlıyorum ama korkma hissettiğin tüm bu duygular bebeğede geçiyor bebeğe olumlu enerjiler gönder 🫠
babyiscoming_ bebisko_annesi dün akşam baya uğraştım ama hareketlenmedi yoruldu diye düşündüm. Bu saat oldu hala hareket yok. Kahvaltı yaptım muz yedim sırf hareket etsin diye kahve çikolata karnıma dokunuyorum ama hareket yok. İnşallah dediğin gibidir canım korkuyor insan 😢
babyiscoming_ Fulya90- 17+2den beri belli bir saatte olmasa da gün içinde muhakkak 1-2 kez hareketini hissediyordum dünden beri hissetmeyince endişenlendim
babyiscoming_ Fulya90- bide şöyle bişey var bebek gelişim olarak 1 hafta önde gidiyor yani aslında kendisi 19 küsürlerde şuan
bebisko_annesi babyiscoming_ iki gün bende hissetmedim bugün baya hareketlendi gittim stetoskop aldım 😂😂😂 kalp atışlarını dinliyorum çok küçükler normal annesi korkma sen bu kadar endişeliyken o içerde yiyip içip uyuyordur 😄
Fulya90- babyiscoming_ benim de 2 hafta öndeydi ama 2. Hamileligim olmasına rağmen 23. Haftada net şekilde hissetmeye başlamıştım şuan 32+5 haftalik olduk 19 haftada olsan daha küçük dediğim gibi belli sürelerde uyuyorlar
babyiscoming_ Defnezumramom ya işte bünyeden bünyeye kişiden kişiye değişen bir durum maalesef ki, ana rahmine düştükten sonra her anı çok endişeli biz anneler için
Aslaninannesi_ Defnezumramom kız sürekli tekme gibi bikini bölgeme vuruyor ama hıçkırık diye hiç düşünmemiştim 😀 daha sıkıntı değil mi bu kadar çok hıçkırır mı 🫢 geçen ultrason için gittiğimde doktor dedi ki çok hareketli bir saniye durmuyor sürekli eli ayagı oynuyor acaba ondan mı
babyiscoming_ Aslaninannesi_ ultrasonda benim bebeğimde aynı şekildeydi 2 hafta önce doktor bu nasıl bebek bir dk durmuyor dedi hatta ben hareketlerini erken hissetmemi de onun çok hareketli olmasına bağlıyorum ve 1 hafta önden gidiyor gelişimi. Hareketli bebek her zaman iyidir sağlıklı demektir dedi bunun nesinden endişe ettiniz anlamadım ne güzel hissediyorsunuz sevinin
Defnezumramom Aslaninannesi_ aksine bu haftalarda çok hıçkırık tutuyor ki dakikada çok seyirme hissediyorsan kesin hıçkırık😂