Slm kızlar bügun itibariyle 38+0 olduk benimle aynı olanlar ne gibi belirtileriniz var acaba gerçekten her gebelik farklı oluyor yaa benim bu 3 olmasına rağmen hiçbiri aynı gitmiyor 3 haftadır kasılmalarım var dün gece mesela uyuyamadım sabaha kadar adet gibi ağrı belden kasiklara karna yayılan sanci ..