Hsnsarem-94 cok normal canim, ben hamile oldugumu 7.ayımda hissettim🥲😃 oda bebis hareketlerinden dolayi.Ne kusmam oldu ne bir sey suan 33 haftaligim cok yiyince ağzıma geliyo yediklerim okadar düşün.Hic anlamadim bile hamile oldugumu,sağlikli gebelik sağlikli ilerleyecektir.Belirtiyle hic alakasi yok